[linux-network] Re: Kullanici Izleme

---------

From: Serdar (mericsargin@superonline.com)
Date: Tue 06 Jan 2004 - 06:58:18 EST

    O zaman ne yapalim hep beraber DGM'ye basvuralim ne dersiniz olurmu bu konu=
    yu=20
    bu kadar dallandirmaya hic gerek yok benim kimsenin ozeliyle isim olmaz ama=
    c=20
    linux ortaminda sistem denetimlerinde ------->>>>yok yok<<<<------- =20
    Kavraminin bir kez daha kanitlandigini gorup bunu basarrnanin bana verdigi=
    =20
    sevinc ve tecrubedir.=20
    Benim gibi tecrube edinmeye baslayan kisiler benim gectigim yollardan mutla=
    ka=20
    gecmistir kimsede bunu inkar edemez. E peki durum boyleyken un'um var=20
    seker'im var neden bana helva yaptirmiyorsunuz yardimci olmuyorsunuzda bana=
    =20
    Anayasanin bilmemne maddesinin bilmem ne bendini sunu bunu onume=20
    sunuyorsunuz. Ozgur Yazilim degilmi linux neden ozgur dusunce sozkonusu deg=
    il=20
    o zaman. Ben acik acik dusuncemi sundum cevaplarsiniz veya cevaplamazsiniz=
    =20
    buna saygi duyarim ama bana bu sekilde suc isledin muamelesi yapilirsa beni=
    m=20
    bu konuda sevkim kalmaz simdiden sogudum bu soruyu sordugumada pisman oldum=
    =2E=20

    Saygilarimla
    Iyi Calismalar

    Sal 06 Oca 2004 12:47 tarihinde =C5=9Funlar=C4=B1 yazm=C4=B1=C5=9Ft=C4=B1n=
    =C4=B1z: