[linux-network] Re: txt dosyasi yazdirma

---------

From: Yunus ÇİÇEK (ycicek@karma-d.com)
Date: Tue 06 Jan 2004 - 10:48:06 EST

    Selamlar Arkadaşlar;

    Yüksel bey , belki çok anlamsız bir mesajı buraya göndermiş olabilir.
    Ancak özel durumundan dolayı onun istek ve taleplerine olumlu yaklaşmamız
    gerek.
    Çünkü o TR penguenlerinin en ciddi sıkıntısına çözüm üreten biri.
    Ticari program eksiğini gidermeye çalışıyor.
    Bu kadar küçük şeylere daha anlayışlı olmalıyız diye düşünüyorum.

    Yüksel bey kardeşim,

    aşağıdaki numaralar,, ben ve teknik ekibim emrinizdedir.
    istediğiniz ne olursa olsun lütfen arayınız.

    İyi Çalışmalar Diliyorum.

    Yunus ÇİÇEK

    Karma-D iletişim sistemleri Ltd. Şti.

    Avni dilligil sokak no:17 Kat-3 Mecidiyeköy/İST
    Tel :0212-3477690-91
    www.karma-d.com