[Linux] Re: linux silah degil

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Wed 30 May 2001 - 16:42:29 EEST

Sancar Saran wrote:
> On Tue, 29 May 2001, Baris Simsek wrote:
> Selamlar,
>
> M$'ta yigit sifati vermek ne kadar dogru olur tartisilir tabiki.

Sevgili dostlar,
`Linux Microsoft'a` ya da `Dunya Microsoft'a karsi` tartismalarinin bu
listenin uyeleri acisindan cok anlamli oldugunu dusunmuyorum. Gorunen
o ki, liste uyelerinin en azindan bir kismi Microsoft'a ciddi bicimde
karsi... Bu kabul edilebilir bir sey; ancak bir fikri (Ozgur Yazilim
Felsefesi ya da her ne ise) yayginlastirmak icin caba sarfederken
baskalari tarafindan "dusmanlik" olarak nitelendirilebilecek
soylemlerden uzak durulmasi gerekir; aksi durum fikri savunanlara
zarar verir.

Oyle ya da boyle, karsit fikirde birileri zaten bu listede yokken
tek tarafli bir tartismanin da anlamli sonuclari olmasi mumkun degil.
Bu bicimde desarj oluyor olabilirsiniz ama bence desarj olmak icin
daha uygun bir cozum bulun ve bu listenin teknik bir tartisma listesi
olarak kalmasi icin caba sarfedin.

Eger linux-digerlerini-dover ya da ozgur-yazilim-digerlerini-dover
gibi bir fikir cercevesinde fikir alis-verisinde bulunmak isteyen
cok kisi varsa uygun bir listeyi acalim ve bu tartismalari oraya
tasiyalim.

Sozun ozu, muhtemel baskalarini olabilecegi gibi, bu tartisma beni de
baydi. Yeterin artik... :)

sevgiler, selamlar,
-bd