[Linux] Re: ReadHAt7.1 de Telnet

From: Serhat Selahattin Umar (misterno@mail.com)
Date: Thu 31 May 2001 - 13:46:32 EEST

Selamlar,

Muhtemelen default olarak SSH deamon aktiftir, önce redhat den
" # netstat -na " komutuyla bir bak ;
tcp 0 0 0.0.0.0:21 0.0.0.0:* LISTEN
seklinde 21 portu dinlemiyorsa telnet deamon u aktif degildir,
tcp 0 0 0.0.0.0:22 0.0.0.0:* LISTEN
seklinde 22 portu dinliyorsa SSH kullaniyordur, bu durumda o
makineye ;
" ssh -l username hostname " seklinde baglanabilirsin.

iyi calismalar
Serhat