[Linux] Re: linux silah degil

From: Sancar Saran (saran@linux.ktg.com.tr)
Date: Wed 30 May 2001 - 15:42:46 EEST

On Wed, 30 May 2001, Burak DAYIOGLU wrote:

> Sevgili dostlar,
> `Linux Microsoft'a` ya da `Dunya Microsoft'a karsi` tartismalarinin bu
> listenin uyeleri acisindan cok anlamli oldugunu dusunmuyorum. Gorunen
> o ki, liste uyelerinin en azindan bir kismi Microsoft'a ciddi bicimde
> karsi... Bu kabul edilebilir bir sey; ancak bir fikri (Ozgur Yazilim
> Felsefesi ya da her ne ise) yayginlastirmak icin caba sarfederken
> baskalari tarafindan "dusmanlik" olarak nitelendirilebilecek
> soylemlerden uzak durulmasi gerekir; aksi durum fikri savunanlara
> zarar verir.

> [...]

Sevgili bd, seninde bildigin gibi bu tur fikir yarislari bu camianin
ozunde var. Istesekte bunun disina cikamayiz. Ha beli farkli yer
olabilir. Baska yer olmadigina gore ?

Simdi bir de su soylem var. Ona karsi degil buna karsi degil.

Tamam aslinda kimseye karsi degilde. Istedigin kadar karsi olma.
IDC nin hesabina gore gecen seneki server installed server bazinda
%28 mi ne pay almisiz.

Istedigimiz kadar kimseye karsi olmayalim, onnar bize karsi olacaklar
%28 gibi bir pazar payindan market ikinciliginden bahsediyoruz.
Bunun icinde buyuk oranda M$ un Novelin diger unixlerin pazar payi var.

Digerlerinden para odiyerek alinabilecek urunleri ucretsiz
veriyoruz. Digerlerinden parayla alinabilecek destegi ucretsi veriyoruz.
Digerlerinden EGE ordusunun yardimiyla bile alinabilecegi supheli olan
kaynak kodunu bedavaya veriyoruz. Digerlerinden ...

Ticaretin dogasi geregi, herkez bize karsi.
IT sektorunu temelden sarsiyoruz. Hic birsey eskisi gibi degil artik.

Neyse madem bayildin sana bisi sorayim Elinde ACL implementasyonu ile
ilgili bir dokuman varmi ? ACL ozelligi olan bir intranet yazmak icin
debeleniyorumda.. Bi turlu bi sablon oturtamadim kafamda.

Sevgiler

Sancar Saran (A.K.A Delifisek)