[Linux - 459] LISTE ICIN ONERI

From: Recep ŞİMŞE (simsek@yildiz.edu.tr)
Date: Thu 26 Apr 2001 - 15:00:34 EEST

Merhaba Linux dostlari,
Herkesin didismeler dahil fikirlerini acikca beyan ettigi bu listede ben de
bir oneride bulunmak istiyorum.
Bugun carsamba ve bir gun ara vermeden dolayi sadece bu listede 130 (yuz
otuz) mesaj birikti. Takdir edersinizki bu kadar maili ayiklayip (sadece
konusuna gore ayiklamak bile) veya okumak cok degerli vakitlerimizi
almaktadir. O zaman listeden cikma onerilebilir. Fakat bu sekilde bu is
disipline edilemez. Insanlar birilerinin sorunlarini cozmek icin didinip
dururken; bazi kani kayniyan veya zamani bol olan arkadaslarimizin ; sadece
-> ayni fikirdeyim...
-> katiliyorum ...
-> vs.
seklinde mailler atarak listeyi ve bunca insani mesgul etme hakki olmadigini
dusunuyorum. Her nekadar bu listenin ilk maillerinde bu tip reply larin
engellenecegi soylenmisse de bu kurala uyuldugunu goremedim.

Butun bunlardan sonra daha fazla vaktinizi almadan onerimi getirmek
istiyorum. Eminim ki bu listedeki bircok kisinin www.php.org.tr den haberi
de vardir. PHP grubu tarafindan olusturulan konulu forum da istenilen bir
sorunu database, kurulum, vs. seklinde aratip cozebiliyorsunuz. Eger hic
islenmemis (listeye gelmemis bir problem) ise o zaman yazma ihtiyaci
duyuyorsunuz. Boylece mail tarfigi de minumuma inebiliyor. Yoksa bu gidisle,
liste bir cekisme ve dedikodu listesine donmeye dogru hizla
ilerlemektedir;-((

Lutfen bu onerim icin www.php.org.tr deki formu incelemenizi, yetkili ve
etkili olabilecek arkadaslarin fikir ve somut girisimlerini bekliyorum.

Parolamiz; Sevgi ve saygiyla

Recep SIMSEK
Yildiz Teknik Universitesi
BIM - Yazilim Grubu