[Linux - 458] Re: [Linux - 388] Re: [Linux - 377] YNT: [Linux - 369] sistem loglarini mail ile gonderme....

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Thu 24 May 2001 - 14:12:22 EEST

opct> (2) grep "FTP LOGIN" messages | grep "May 22" >> cikti.txt
opct> ilker Gokhan'in scriptinde yukaridakilere gore uyarlamalar yaparsaniz, daha
opct> iyi sonuclar alirsiniz sanirim. Ancak gunun tarihinin nasil otomatik
opct> yazdirilacagini bilmiyorum. Bu konuda ben de yardim bekliyorum!!!

cikti.txt 'nin dosya adini mi tarih haline getirmek icin sormustunuz?
Eger oyleyse ben script icinde soyle kullaniyorum:

gun=`date +%d`
ay=`date +%m`
yil=`date +%y`
saat=`date +%H%M`
tarih=$gun$ay$yil-$saat

bundan sonra yukarida sizin yazdiginiz grep satirini >>$tarih-cikti.txt
yaparsaniz dosya adi 240501-1413-cikti.txt seklinde olur.

iyi gunler

--
 Alper Oguz    alperliste@showtv.com.tr