[Linux] katılıyorum - Re: MS Stratejileri

From: Bayram (aktif@messageasap.com)
Date: Sat 19 May 2001 - 16:09:37 EEST

yazılarınız çok güzel kendi adıma konuşacak
olursam hiç de kafa şişirmiyorlar ve dediklerinize de kesinlikle
katılıyorum.

>Serdar Köylü <serdarkoylu@yahoo.com> wrote:
>WINDOWS BU TUR
> BIR SISTEMDE HAVANDA SU DOGMEYE CALISMAKTA, KULLANIM KOLAYLIGI ICIN KOD
> YUKUNU ARTIRMAKTA, BUDA HATALARI ARTIRDIGI ICIN KULLANIM KOLAYLIGI ICIN
> YAPILANLAR, ILK DEFA BASINA OTURANLARIN ISINE YARASA DA, TECRUBELI BIR
> KULLANICIYA KULFETTEN BASKA BIR SEY GETIRMEMEKTEDIR.

ayrıca benim de demek istediğim kesinlikle sizin yazdığınız bu cümleydi
aslında....
herneyse bu tartışmalar böyle uzayıp gider... Serdar köylü'ye katılıyorum
linuxun bu buyuk dagitimlarini hazirlayanlar bir konsorsiyum kurmalıdır.
herkese iyi çalışmalar.
sevgiler & saygılar
bayram