[Linux] Re: OPERA 5 kusur. Ilk izlenimler.

From: mehmet k}z}lsakal (MKIZILSAKAL@ttnet.net.tr)
Date: Fri 18 May 2001 - 12:43:52 EEST

On Thursday 17 May 2001 10:33, you wrote:
> Selamlar..
>
> Pek adetim degilken usenmeden operayi kurup denedim. Genelde x ortami
> bana biraz soguk gelir.
>
> 1. Kurulum: Ancak bu kadar kolay olur. Qt static olani indirdim. RPM
> haliyle hata verdi Gelecek Linux'ta (zaten kendi cd'sindeki rpm'leri

rpm hali bende de hata verdi mdk 7.2 kullaniyorum mdk7.2 de normalde rpm
hatasi olmuyor sanirim dosyada bazi hatalar var.

> 2. Kullanim : Digerlerine benzemeyen ama cok kullanisli bir MDI
> arabirimi var. MDI olmasi cok iyi, ayni iki sayfayi gorup kullanabilmek
> guzel. dugmeler filan fazla degil, yeterli ve sade.

kullanimi cok daha pratik digerlerine nazaran. Ayni fikirdeyim.

linux icin oldugu kadar windows icin olan operada cok guzel. Arada windows
kullanan arkadaslara da win versiyonunu indirmelerini tavsiye ederim. Opera
konusunda en hosuma giden seylerden biri dosya boyutu yaklasik 2.5MB. bu
acidan bakilinca ne ie nede ns eline su dokemez operanin. Sahsen siddetle
tavsiye ederim.

memory