[Linux] Re: Maddi yardimlasma ve LKD'nin rolu

From: MEHMET OZDOGAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Fri 27 Jul 2001 - 16:58:58 EEST

Olabildigince anlayisli ve kibar oldugumu dusunmekten baska yapabilecek bir
sey gelmez elimden.

Madem ki bu konu listeye tasindi sorumu buradan sorayim baska birilerine
gitme gibi ikinci bir ihtimali ortadan kaldirmis oluruz en azindan.

Yaklasik 2-3 ay once turkmenistana is icabi giden bir arkadasim var. Orada
bir linux server kurmak ve yonetmek vs istiyor ve bunlar elbette ki sizi
ilgilendirmez bende bu sekilde yazmadim zaten sorumu.

O arkadasin Linux cd lerine ihtiyaci var. Acaba odemeyi ben tr icerisindeki
banka hesap numaralarindan gerceklestirsem alici adresi olarak da
Turkmenistan daki arkadasimin acik adresini versem, oraya da cd
gonderiyormusunuz?

sorum bu idi. eger kabalik varsa ozur dilerim..

Tesekurler.

Saygi & Sevgi = Linux ?

Mehmet OZDOGAN
mehmet@emrebilgisayar.com.tr