[Linux] Re: Maddi yardimlasma ve LKD'nin rolu

From: Berk Demir (berk@linux.org.tr)
Date: Fri 27 Jul 2001 - 15:05:23 EEST

MEHMET OZDOGAN wrote:

> Ben ve arkadasim da bir kac soru sorduk ama bize de cevap gelmedi?
>
> cdsatis@linux.org.tr di sanirim siteden aldik e-mail i.. yoksa kontrol
> edilmiyor mu?

Bu konuya bir aciklik getirmek istiyorum.

CD satisi ile ilgili e-posta adresi cd@linux.org.tr,
iki kisi tarafindan kontrol edilmekte ve
NORMAL olan her soruya cevap verilmektedir.

NORMAL olmayan soru nedir ?
        - "kurdum, calistiramadim. Ne yapacagim"
        => bu sorularda insanlara bu liste gosterilir
           (linux@linux.org.tr)

        - Cevap beklemeyen e-postalara, normal olarak
        cevap verilmez. Ama sonra insanlar cevap beklemedigi
        gayet acik olan e-postalara cevap isteyince saskinlik
        icinde cevap verilir.

        - CD satis ile ilgili ve hatta Linux ile ilgili
        olmayan sorulara hic cevap verilmiyor.

Burada sikayetci olan sevgili liste uyelerinin bir kismiyla
telefon ile gorustum. Durumun pek de anlattiklari gibi olmadigini
aslinda herseyin yolunda oldugunu listeye atacaklardir belki.

Calistigimiz kargo sirketleri Aras Kargo ve Yurt Ici kargoda
zaman zaman sorunlar yasanmaktadir. Bunun da en cok rastlanan
sebebi; "arkadasina yol tarif eder gibi" verilen ulastirma
adresleridir. Bazi kargolar geri donmekte ve bazilari ise
ilgili kargo subesinde bir kac gun beklemektedir.
Ancak emin olunuz ki, hic ama hic bir zaman, paranizin
karsiliksiz kalmasi durumu OLAMAZ.

Banka hesabina para gonderdikten sonra en gec 1 hafta icinde
CD'leriniz elinize ulasacaktir. Genelde CD'leri banka odemesini
aldigimizin ertesi gunu yolluyoruz. 1 hafta gecikme pek
de normal olmayan, ya da siparislerin yogun oldugu,
yetisemedigimiz zamanlarda olmaktadir.

Lutfen biraz daha kibar, biraz daha anlayisli olalim. Su anda
hic kimse LKD icin full-time calismamaktadir, cunku LKD
henuz bu kadar buyuk bir dernek degildir. Bu e-posta'lar da
is saatleri icinde, is yerlerimizdeki makinelerden
gonderilmektedir.

LKD adina birseyler yapmaya calisan herkes, is gucunden ve
zamanindan fedakarlik yaparak ortaya birseyler koymaya
calismakta.

Konunun tartisma yerinin bu liste degil, dernek@linux.org.tr
listesi oldugunu dusunuyorum. Bundan sonraki cevaplarinizi
bana ozel olarak atabilir ya da dernek@linux.org.tr
listesine tasiyabilirsiniz.

Saygilarimla,

Berk Demir