[Linux] Re: Maddi yardimlasma ve LKD'nin rolu

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Fri 27 Jul 2001 - 17:24:57 EEST

MEHMET OZDOGAN wrote:
> Olabildigince anlayisli ve kibar oldugumu dusunmekten baska yapabilecek bir
> sey gelmez elimden.

Mehmet Bey,
Lutfen Berk Bey'in icinde bulundugu durumu da anlayin; gercekten pek cok
kisinin ne denli kaba davrandiginin ben de bizzat sahidiyim.

> O arkadasin Linux cd lerine ihtiyaci var. Acaba odemeyi ben tr icerisindeki
> banka hesap numaralarindan gerceklestirsem alici adresi olarak da
> Turkmenistan daki arkadasimin acik adresini versem, oraya da cd
> gonderiyormusunuz?

Odemeyi siz yapsaniz da uluslararasi kargo gonderilmesi basli basina bir
problem teskil ediyor; Yurtici Kargo ya da Aras Kargo bu isi
yap(a)mayacagindan Berk Bey'in size ozel bu istek icin gitmesi ve bir
uluslararasi kurye sirketi ile anlasmasi gerekecek.

Kisiye ozel isteklerin karsilanmasi gonullu verilen boylesi bir
hizmetten
-en azindan bugun icin- bekleyemeyecegimiz kadar buyuk bir luks degil
mi?

CD'leri Berk Bey size gonderse ve yurt disina siz (madem ki arkadasiniz)
gonderseniz olmuyor mu?

selamlar.

--
Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379   Fax: +90 312 2103333