[Linux] Re: Maddi yardimlasma ve LKD'nin rolu

From: Berk Demir (berk@linux.org.tr)
Date: Fri 27 Jul 2001 - 12:11:55 EEST

Feza Tonay wrote:

> cd alim isi pek yurumuyor.
> ben 2-3 kez soru sordum, almak istedigimi belirttim
> cevap bile gelmedi.

"CD alim isi yurumuyor" cumlesini pek de dusunulmeden
yazilmis bir cumle olarak adlandiracagim.

Su anda kadar 200'un uzerinde CD satisi yapildigina gore
bu isin yuruyup yurumedigine kadar verecek tarafin
siz oldugunu dusunmuyorum. cd@linux.org.tr adresi
ortak bir hesap ve 2 kisiye yonleniyor. Ben buradan
bakarak, size verdigim cevabi goruyorum.
3 Temmuz 2001 tarihinde gonderdiginiz mesaj'a tam 3 saat
sonra cevap almissiniz. Ardindan 7 Temmuz 2001'de ayni
mesaji tekrarlamissiniz ve ben size ozel olarak e-posta
gondermisim ve 9 Temmuz 2001 tarihinde gene benzer
icerikte bir mesaj atmissiniz.

Bir e-posta sorunu oldugu asikar. Bari sorunuza buradan
cevap vereyim. LKD'den aldiginiz CD'lere karsilik
olarak bagis makbuzu alabiliyorsunuz.

Dernekler fatura kesmezler. Bunu vergiden dusup
dusemeyeceginizi muhasebeciniz ile gorusmeniz
gerekiyor.

Saygilarimla,

Berk Demir.