[LINUX:21261] Re: Artik lutfen yardim edin.

From: Faruk Atagun (atagun@AntNet.Net.TR)
Date: Tue 31 Oct 2000 - 09:49:27 EET

On Tue, 31 Oct 2000, Ahmet HIZLI wrote:

> Soylemek istedigim tek sey insanlar boyle ukala, boyle simarik, boyle
> bencil, boyle namkor, boyle kendini bilmez, boyle utanmaz, boyle burnu
> havada, boyle boyle oldukca biz Turk milleti olarak basariya ulasmamiz
> zorlasir. Keske herkes birbirini sevse saysa yardimci olsa. Ve isim
> vermiyorum, sizin beyefendi ve sizin gibilerin kalbi hep mutlulukla dolsun
> ki butur dusuncesizlikleri unutasiniz.

Simdi biri CIkIyor bir soru soruyor. Sonra baSka biri ise cgi-bin
dizinindeki bir dosyanIn eriSimlerini 777 yapmasInI sOylUyor. Bende olsam
heraldeki ayni tepkiyi verirdim..
AyrIca "ukala, SImarIk, bencil, nankOr, kendini bilmez, utanmaz, burnbu
havada" diye tanImladIgInIz kiSinin yIllardIr izmirde linux ile ilgili
herkesin yardImIna koSmuS biridir. SOzlerinizi biraz daha dikkat etmenizi
dilerim.

SaygIlar.

-faruk.