[LINUX:21251] Re: Artik lutfen yardim edin.

From: Ahmet HIZLI (ahizli@cc.ciu.edu.tr)
Date: Tue 31 Oct 2000 - 08:06:29 EET

Soylemek istedigim tek sey insanlar boyle ukala, boyle simarik, boyle
bencil, boyle namkor, boyle kendini bilmez, boyle utanmaz, boyle burnu
havada, boyle boyle oldukca biz Turk milleti olarak basariya ulasmamiz
zorlasir. Keske herkes birbirini sevse saysa yardimci olsa. Ve isim
vermiyorum, sizin beyefendi ve sizin gibilerin kalbi hep mutlulukla dolsun
ki butur dusuncesizlikleri unutasiniz.

Tekrardan tesekkurler.
Ahmet HIZLI