[LINUX:21265] Re: licq problemi

From: Mehmet TARIMCI (mehmet@tuzlaatl.k12.tr)
Date: Tue 31 Oct 2000 - 10:04:39 EET

slm
kusura bakmayin orayi okumamisim.
Murat Bey'in dedigi gibi network window'un ciktilarini gonderirseniz size
daha iyi yardimci olabiliriz.
onu acinca belki kendinizde bulabilirsiniz. Birde ayarlar bolumunden baska
icq server'lari bi deneyin icqservers diye
herhangi bir yerden aratirsaniz bol bol bulabilirsiniz. size ping'i en az
olani secin bence.