[LINUX:21279] Re: Artik lutfen yardim edin.

From: A. Gurcan Ozturk (aozturk@basamak.net)
Date: Tue 31 Oct 2000 - 11:53:27 EET

Sorun insanlarin yardimina komus,linux konusunda iyi kotu bilgi sahibi
olamk degil.Bilgi sahibi olmadan yanlis yazip yanit yazdiktan sonra bir de
uste cikmak.Asagida yazilmis,man,howto onerilmis ama anlasilan o dosyalar
soyleyen kisiler tarafindan okunmamis.Olay budur benim tarafimda.
Yoksa kimse ile dagla gecmek,insanlari kucuk dusurmek degil amacim.

Yanitini tam bilmediginiz sorutya yanit vermeyin eger size gelen
elestirileri cekemeyecekseniz.Buradaki bircok insanin zamani
kIsItlI.Kimsenin sudan tartismalara ayiracak vakti de yok.Benimde olmadigi
gibi.

Guvenlik konusunda biraz daha dikkatli olun bence yine de.Ozellikle local
userlardan suistimallere dikkat chmod komutu sonucu yaptiklarinizda.