[web-cg] Re: Web-CG toplantisi, lotr-rework, iCal syndication

---------

From: Selami Aksoy (selami.aksoy@tubitak.gov.tr)
Date: Sun 14 Mar 2004 - 01:19:50 EST

    SayfanIn tepesinde LKD, Seminer, Listeler, SSS, Belgeler, BaSarIlI
    Ornekler, Etkinlik ve Senlik linkleri var. Buraya bir de FTP linkinin
    eklenmesinin gUzel olacaGI dUSUncesindeyim. DUn sOylediGim oydu.

    Bir de haber ve ipucu gOndermek iCin Uyelik SartI aranmamasI fikri gUzel
    olabilir. Fakat abuse edilebileceGi ihtimali de gOz ardI edilmemelidir
    diye dUSUnUyorum. Ne bileyim belki cookie filan set edilerek bir kiSinin
    gUnde 5 taneden fazla haber gOndermemesi filan saGlanabilir ama Cabuk
    atlatIlabilecek bir yOntem. Birisi sIrf doldurmak iCin abuk subuk 1000
    tane haber gOnderdiGinde arasInda gerCekten haber veya ipucu olan
    birSeyin bulunmasI zor olacaktIr. Bir de bu durumda gelen haber/ipucu
    sayIsInda muhtemelen artma olacak ve haber/ipucunu onaylamadIGInIz
    kiSiler kendi yazdIGInda/gOnderdiGinde kabahat aramak yerine ne o bana
    gIcIklIGInIz mI var Seklinde direkt sizde kabahat arama yoluna
    gidebilecektir..

    Enver ellerine saGlIk.

    --
    Selami Aksoy.