[web-cg] Re: Web-CG toplantisi, lotr-rework, iCal syndication

---------

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Sun 14 Mar 2004 - 06:22:54 EST

    Haber ve ipucu gönderimi icin üyelik istenmemesi RTK' nin talebi idi.
    Her tarafimiz kullanici adi/ parola oldu; bir de bunu hatirlayacagiz
    diye ugrasmayalim seklinde görüsünü belirtti.

    LOTR artik agirlikli olarak haber sunan web sitesi görünümünden
    kurtuluyor. Bu sebeple istek bence de kabulş edilebilir. Öte yandan,
    Selami' nin endisesini de paylasiyorum ve oyumu üyelik sisteminin
    varligini korumasindan yana kullaniyorum.