[web-cg] Re: Web-CG toplantisi, lotr-rework, iCal syndication

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Sat 13 Mar 2004 - 22:26:10 EST

    On Sun, Mar 14, 2004 at 05:10:16AM +0200, Enver ALTIN wrote:
    > Ozetleyecek olursak,
    >
    > * lotr sayfasina haber gondermek icin uyelik sarti aranmayacak
    > * lotr sayfasina ipucu gondermek icin de uyelik sarti aranmayacak

    Bu ikisi icin, kullanici girisi yapilmadigi durumda ayri bir form
    goruntulenmeli ve biraz farkli davranilmali. Ayrica veritabaninda da
    bazi degisiklikler gerektirecek bu is. Bunu pazartesi aksami
    tartisabiliriz sanirim. Belki yarin aksam uzeri ofise dondugumde
    kodu yazip gecebilirim.

    > * Ana sayfa ve diger sayfalarda sag taraftaki bar uzerinde
    > goruntulenen ipucu alaninda, ipucunu gonderen kullanicinin adinin
    > goruntulenmemesini saglamak.

    Bitti gitti...

    > Seminer sayfasindaki duyurulari iCal formatindan alabilmek icin,
    > muhtemelen simdiye kadar yapilabilecek en ugly hack'lerden birini yazdim
    > ve calistirdim; su anda bu veriyi goruntuleyebiliyoruz, ama henuz
    > tarihe gore siralama ve tarih goruntuleme gibi ozellikler yok.

    Az once farkettim, iCal dosyasi Evolution tarafindan olusturuldugu icin
    her nasil oluyorsa tarih sirasina gore ters (az once Ximian bugzilla'ya
    gitti bile), ama bir siralama var. array_reverse() kullanarak bunu da
    hallettim. Ayrica sayfada tum seminer kayitlari goruntuleniyordu;
    bunlari da config.php'deki SEMINER_SAYISI sabiti ile 4'e sinirladim.

    Simdi daha iyi gorunuyor, ama yine de bir 'ugly hack'. Belki onumuzdeki
    hafta bir ara daha gelismis ve genel amacli birseyler yazabilirim.

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant
    |    FRONT |