[web-cg] Re: web

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 15 Jan 2004 - 15:34:40 EST

    Thu, 15 Jan 2004 21:10:32 +0200 tarihinde Onur Kucuk <onur@kablonet.com.tr>
    soyle yazdi:

    OK> Enver olmasam da bir yorum siftirtabilmeye calisayim, bazi sss
    OK> cevaplari cok buyuk, bu yuzden sadece sorulari yayinlayacak yerimiz
    OK> olur diye dusunuyorum. Ipuclari (kisa kisa bilgiler) yapmak icin de sss
    OK> den farkli bir birikim olusturmamiz gerekecek.
    Katiliyorum. Ipuclari ilk basta sadece dernek internet hizmetleri hakkinda
    bile olabilir.

    "Turkiye icinde 155 mbit baglantili, xxx GB bir ozgur yazilim FTP arsivine
    ulasabileceginizi biliyor muydunuz?" gibi mesela...

    Yeni web sitesi ile beraber internet hizmetlerinin daha verimli
    kullanilmasini da saglar hem. Genelde bu konuda kullanicilarin haberdar
    olamadigi, iyi yonlenemedigi konusunda elestiriler geliyordu daha once.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694