[web-cg] Re: yeni site

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 15 Jan 2004 - 15:48:04 EST

    Thu, 15 Jan 2004 17:00:59 +0200 tarihinde Baris Ozyurt
    <baris@tuxworkshop.com> soyle yazdi:

    BO> 1- Birinci üst menüdeki linkler bence yeterli (LKD | Seminerler |
    BO> Listeler ...) Bu linkler ilgili diger LKD weblerine baglanacak.
    Katiliyorum.

> [...]
    BO> Güvenlik olacak mi? Nasil bir icerik olacak? Bence kaldiralim;
    BO> gercekten elimizde böyle bir icerik olursa koyariz
    BO> Projeler olacak mi? Bence bu link de su an icin gereksiz
    BO> Kernek olacak mi? Ne yazacagiz bu baslikta? Bence bu da ana icerik
    BO> kalemlerimizden birisi degil.
    BO> Kitaplik 'da en son idari listede konustugumuz gibi kitap listesini
    BO> sunabiliriz. Arama' yi bence kaldiralim. Gerekirse haberler
    BO> icinde arama yapan bir mekanizma oturtabiliriz.
    BO> Bu menüye bence Web Linkleri, Linux Egitimleri (ve Linux Destek
    BO> Firmalari) ve Üye girisi linkleri girmeli.
    Bence ikinci ust menu tamamen gereksiz. Tasarim onsuz daha sade ve temiz.

    Sagdaki menuye ekleyebiliriz bence bu linklerin tamamini. Hem yatayda
    oldugu gibi bir menu sayisi limitimiz de olmaz diklemesine.

    BO> 3- Üst tarafta bulunan penguenlerin altindaki kernel günlügü kalacak
    BO> mi? oylayabilir miyiz?
    Ben taraftar degilim. Kernel bizim her seyimiz degil, bir suru baska
    yazilim var :-)

    Kaliyorsa da adini Kernel yerine Cekirdek yapip, Stable yerine Kararli,
    Unstable yerine Patlayici (soytarmak istemiyorsak Gelistirilen) diyebiliriz
    bence.

    Bir de Tolga'nin orjinal tasariminda penguenlerin boyu biraz daha uzundu ve
    daha guzel gozukuyordu bence.

    BO> 4- Ana sayfada bulunan diger konu basliklari (Linux Nedir? ...) 'ni da
    BO> oylayabilir miyiz? Bu sekilde kalacak degil mi?
    Konu basliklarinin hepsi bence guzel.

    "Linux Isletim Sistemi Turu" kismini eger ilk anda dolduramazsak gecici
    olarak kaldiralim, sonra doldurdugumuzda yerlestirelim.

    "Nereden Linux Bulabilirim?" kismina, CD olarak satin alabilirsiniz diyerek
    cesitli CD satan yerlere link verelim. Internette olabilir, fiziksel
    mekanlarinda bunu saglayan bilgisayar firmalari olabilir (egitim / teknik
    destek firmalari gibi). Gelen adama internetten indiremiyorsan ve
    etkinliklerimize gelmiyorsan Linux edinemezsin gibi bir his veriyor :-)

    Bu arada "Linux nedir?"e seminer notu linki verme konusunda cok muhtesem
    rahat degilim ama birisi alternatif bir belge hazirlayana kadar bence ok.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694