[web-cg] Re: web

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Thu 15 Jan 2004 - 14:10:32 EST

    RTK> Linux isletim sistemi turu gibi bir fikir anlik olarak dogdu, bir
    RTK> iki kisi ile gorustum onlar da begendiler, belki boyle bir projeyi
    RTK> bir kac kisi ileriki donemde ortaya koyabiliriz. O linke gidecek
    RTK> ziyaretcilerin genel olarak windows ile gelmis olacaklarini
    RTK> varsayarsak FLASH bir icerik cok hos olabilir diye dusunuyorum.

     Linux un nasil gorunebilecegine dair linux.org.tr de el altinda bir sey
    yok, bunu gostermemiz sart.

     Flash la yapilabilmesi ne kadar zor olur yapilabilir mi biraz o konuda
    tereddutteyim, ama en azindan ornek ekran goruntuleri (uygulamalar
    Turkce menuleri ile calisiyor olacak, guzel gorunumlu olacak vs.)
    koyabiliriz simdiden. Etkilesimli (interactive) birsey yapmak zaman
    alicaksa bu hic degilse bize vakit kazandirir.

    RTK> Enver Sik SOrulan Sorulari da bu sitenin icerisine modul olarak
    RTK> ekleme sansimiz olur mu veya ne dersin?

     Enver olmasam da bir yorum siftirtabilmeye calisayim, bazi sss
    cevaplari cok buyuk, bu yuzden sadece sorulari yayinlayacak yerimiz olur
    diye dusunuyorum. Ipuclari (kisa kisa bilgiler) yapmak icin de sss den
    farkli bir birikim olusturmamiz gerekecek.

    --
     Onur Kucuk
     <onur@kablonet.com.tr>