[web-cg] Re: web

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Fri 16 Jan 2004 - 04:42:34 EST

    On Thu, 2004-01-15 at 17:25, R. Tolga KORKUNCKAYA wrote:
    > Oncelikle gun boyu yataktaydim, agir bir grip geciriyorum. bir arkadasimizin

    Gecmis olsun.

    > Linux isletim sistemi turu gibi bir fikir anlik olarak dogdu, bir iki kisi
    > ile gorustum onlar da begendiler, belki boyle bir projeyi bir kac kisi
    > ileriki donemde ortaya koyabiliriz. O linke gidecek ziyaretcilerin genel
    > olarak windows ile gelmis olacaklarini varsayarsak FLASH bir icerik cok hos
    > olabilir diye dusunuyorum.

    Dusundum de, Macromedia Flash olayi oncelikli bir fikir degil bence.
    Screenshot kullanmak yeterince etkili olur diye dusunuyorum. Ona
    sarfedilecek eforu daha oncelikli islere kullanmaliyiz.

    > Noyan, sol taraftaki bosluk hep benim de icimi tirmaladi ama orasi yukaridan
    > itibaren gelip sol asagiya dogru bir ferahlik katmiyor mu siteye. Gerci ben
    > yine de oradaki tabloyu oynanabilir bir halde ayri olarak yaptim ama sahsi
    > kanaatim oranin ferah bir basliklar silsilesi olmasi yonunde.

    Katilmiyorum, ama daha iyi bir onerim olana dek susacagim :)

    > Kernel Kulucka modulu sanirim Enver bu konuya egilecek.

    Sagdaki kutucuklarin icerisine yerlestirilebilir.

    > Kitaplik icin biraz kodlamamiz gerek,

    Statik bir sayfa yeterli, kod falan gereksiz. Alt tarafi 5 tane kitap
    var, 50 olursa dusunuruz. Satan yerlere link verip bosverelim bence.

    > Egitim Kurumlarini Ekleyip duzenleyebilecegimi bir modul

    Argh. Alt tarafi 20 tane var. "Gereksiz" sozumu tekrarliyorum.

    > Eger kabul gorurse Projeler ile ilgili bir modul (Cok istiyorum bunu :)

    Hayir.

    > Enver Sik SOrulan Sorulari da bu sitenin icerisine modul olarak ekleme
    > sansimiz olur mu veya ne dersin?

    Hayir. Gereksiz.

    > Baris Modelimiz ne olacak kodlarken neler kullanacagiz belirlediniz mi?

    PHP, PEAR::DB, PEAR::IntegratedTemplates, PostgreSQL kullanalım,
    standart PHP paketlerinin dışına çıkmayalım. Bu sayede elimizdeki PHP
    kodu <500 satır olsun; diğer işleri template seviyesinde halledelim.

    Bu sayede daha sonra tasarımı değiştirmemiz hayli kolay olacak.

    -HTH

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant