[web-cg] Re: web

---------

From: R. Tolga KORKUNCKAYA (tolga@mavibilgisayar.com)
Date: Thu 15 Jan 2004 - 10:25:45 EST

    Oncelikle gun boyu yataktaydim, agir bir grip geciriyorum. bir arkadasimizin
    onerisi uzerine bir alt sayfa tasarimi yaptim ve
    http://www.mavibilgisayar.com/~tolga/index2.html alt'na koydum. Baris oradan
    alabilirsin degil mi? istersen maille gonderebilirim. Yerlestirebilir misin?

    Ana menu de etkinlik linkinin de olmasi gerekiyor. onu index2 ye ekledim.
    Ayrica ikinci menu "alt menu" diyelim oradan aramayi kaldirip harita koydum.
    Haberler linkine ihtiyacimiz var, Projeler linkine ise daha cok ihtiyacimiz
    var, yerelestirme projelerinden tutun da, muhasebeci ye kadar destek
    vermemiz gereken bir araya toplayip nerede ne yapiliyoru gosteren bir
    sayfamiz olmali diye dusunuyorum. Guvenlik ve Kernel linklerini kaldirinca
    Yerlerine Kitaplik Egitim ve iletisimi koyabildik. iletisimi atlamisiz.
    Egitim ise su an linux.org.tr de firmalari listeledigimiz sayfa oluyor.

    Linux isletim sistemi turu gibi bir fikir anlik olarak dogdu, bir iki kisi
    ile gorustum onlar da begendiler, belki boyle bir projeyi bir kac kisi
    ileriki donemde ortaya koyabiliriz. O linke gidecek ziyaretcilerin genel
    olarak windows ile gelmis olacaklarini varsayarsak FLASH bir icerik cok hos
    olabilir diye dusunuyorum.

    Noyan, sol taraftaki bosluk hep benim de icimi tirmaladi ama orasi yukaridan
    itibaren gelip sol asagiya dogru bir ferahlik katmiyor mu siteye. Gerci ben
    yine de oradaki tabloyu oynanabilir bir halde ayri olarak yaptim ama sahsi
    kanaatim oranin ferah bir basliklar silsilesi olmasi yonunde.

    Baris, bugun ozel de mesaj gecmissin ancak yataktaydim. umarim almak zor
    olmamistir. Simdi bazi seyleri arka planda tartismaya, ki bunlar gorsel
    temalar, bazi seyleri de one almaya baslasak mi... Ornegin ne tur modullere
    ihtiyac duyacagiz,

    Kernel Kulucka modulu sanirim Enver bu konuya egilecek.
    Haber modulumuz olacak,
    Kitaplik icin biraz kodlamamiz gerek,
    Egitim Kurumlarini Ekleyip duzenleyebilecegimi bir modul
    Eger kabul gorurse Projeler ile ilgili bir modul (Cok istiyorum bunu :)

    Enver Sik SOrulan Sorulari da bu sitenin icerisine modul olarak ekleme
    sansimiz olur mu veya ne dersin?

    Baris Modelimiz ne olacak kodlarken neler kullanacagiz belirlediniz mi?
    Hpeinizin agzina saglik...