[web-cg] Re: alt sayfa

---------

From: R. Tolga KORKUNCKAYA (tolga@mavibilgisayar.com)
Date: Thu 15 Jan 2004 - 14:02:34 EST

    From: "koray loker" <loker@fisek.com.tr>
    To: <web-cg@liste.linux.org.tr>
    Sent: Thursday, January 15, 2004 8:14 PM
    Subject: [web-cg] alt sayfa

    > Selam,

    > Tekrar eline saglik.. eyvallah...

    > yani hem alt sayfa hem de basliklar anlaminda bir upgrade mi diyelim?
    > Yani basliklar sonucta sabit kalmali bence ve ilk anda sadece linke
    > ziplayip girince sasirdim 'yahu bu basliklar her sayfada baska konularda
    > mi gelecek' diye.. sonra okuyunca 'haa bazilarini ana sayfadan
    > cikartalim onerisiyle birlesmis' dedim, dogru mu anlamisim?

        Ana menuzmuzde yer alan sabit linklerin yanisira bir de ikincil menumuz
    olsa burada haberler, projeler, egitim gibi alt linklere yer versek
    dusuncesi ile yapildi. Ilk sayfayi guncellemedigimden oyle anlasilmasi
    normal :)

    > Bir de sag taraf kutu bolumlere ayrilacak diye dusunuldu ya, o kutularin
    > da belirli bir duraganligi olmali bence... her sayfada ayni renk ve
    > buyuklukte ama baska iceriklere sahip kutular olursa sitenin neresinde
    > ne var cok karisir...

    Katiliyorum...

    > Bir de cagrisim yoluyla aklima gelen bir fikir, dernek olmak vb.
    > durumlarla barisik bir yontemi bulunur mu bilmiyorum ama web uzerinden
    > kitabi alabilmek icin linki 'bedavaya' vermeyelim... hemen her
    > e-alisveris sitesinin kurumsal ortaklik anlasmalari var eger linux
    > kitaplari linux.org.tr'den gorup aliniyorsa linux.org.tr'e yuzde
    > vereceklerdir... bence bunu kitap alicisina yansitalim ve paylasim
    > ruhunun farkli bir ornegi olarak bunu belirtelim... yani bu siteden
    > tiklayarak alirsaniz daha ucuz olacak cunku biz paylasmak istiyoruz
    > diyelim..?

    Katiliyorum Hatta:
    YK ve Idari listesinde Baris Ozyurt'un onerisi ile su an hazirliklari
    yapilmakta...

    > ortaya sadece fikir atilip emek atilmadiginda neler olabilecegini
    > kirkbin kere yasadigimiz icin eklemek isterim ki, derneksel acidan bu
    > uygulanabilir bir durum ise ben linux kitaplarini satan sitelerle bu
    > konuda pazarlik yapmaya raziyim karar verelim yeter...

    Tesekkurler. Bu konuda calisanlar var sanirim, Baris Ozyurt ile temasa gecer
    misiniz?