[web-cg] Re: Ne durumdayiz ?

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 30 Jul 2003 - 16:27:58 EEST

    Wed, 30 Jul 2003 15:43:50 +0300 tarihinde "Baris Ozyurt"
    <baris@tuxworkshop.com> soyle yazdi:

    BO> 3- YK üyeleri ile sözlü görüsmelerde yeni site tasariminin 'object
    BO> oriented' olmasi talebi web-cg' na iletilmisti. Kullanmakta oldugumuz
    BO> PHP dili maalesef object oriented kodlama icin cok da uygun bir dil
    BO> degil sanirim. Bu benim de PHP ile ilk object oriented kodlama denemem
    BO> oldugu icin yavas gidiyorum/gidiyoruz. Bu konuda bir sari isik gördügüm
    BO> anda vazgecmeye meyilliyim.
    BO> 4- Ayni 'olmazsa ne olur ki' meyili PEAR icin de gecerli. Kullandikca
    BO> farkediyorum ki, PEAR henüz daha o kadar olmamis. Örnegin SQL
> [...]
    Ben bunu anlamiyorum.

    Biz gonullulerin katkilari ile yuruyen bir kurulusuz. Kac tane php/sql
    kullanan web programcisi bize destek vermek isteyecek? Bunlarin kac tanesi
    pear kullanabilir olacak? Kalanlarin icinde kac tanesi object oriented
    programlama (oop) yapabiliyor olacak? Hele bunlari PHP ile...

    Istegimiz kimsenin web sitesine katki vermemesi ise, bunlara yonelebiliriz.
    Ya da daha mantikli citalar koyabiliriz.

    Turkiye'de kac tane PHP-PEAR-OOP kullanan web sitesi var? Biz kullansak
    basimiz goge mi erecek?

    Kaybettigimiz zamana, emege yazik. Su siteye duz statik HTML bile
    fazlasiyla yetebilir. Onemli olan icine ne bilgi konulacagi ve kim(ler)in
    ne siklikta guncelleyebilecegi.

    Bana bu istekler direk *.linux.org.tr uzerinde teknik masturbasyon yapmaya
    calistigimizi dusundurdu.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694