[web-cg] Re: Ne durumdayiz ?

---------

From: Baris Metin (baris.metin@frontsite.com.tr)
Date: Wed 30 Jul 2003 - 16:49:37 EEST

    Wed, Jul 30, 2003 at 04:27:58PM +0300 , Doruk Fisek :
    > Merhaba,

    Selamlar,

    > Bana bu istekler direk *.linux.org.tr uzerinde teknik masturbasyon yapmaya
    > calistigimizi dusundurdu.

    Anladigim kadari ile bunlar YK istegi degil, konusulan kisisel konular.
    Benim zaten simdi haberim oldu, hafizam beni yaniltmiyorsa :).

    Bir onceki mektupta belirttigim gibi isin teknik boyutunda YK olarak bir
    soz soylememmiz (cok gerekmedikce) bence dogru degil. Biz daha once
    bildirdigimiz isteklerin hizli ve ileriye yonelik olarak saglanmasini
    istiyoruz. Her neyse tartisilacak konu bu degil sanirim.

    Baris'in verdigi kisa rapora tesekkur ederiz. Yalniz aslen bir zaman
    ve calisma plani istiyoruz. Uzun denilebilecek bir sure gecti, bu sure
    zarfinda ne yapildi, neler yapilacak ve ne zaman yapilacak. Bunlari
    ogrenmek istiyoruz. Bu raporu sunabilir misiniz. Zaten CG'ler ile ilgili
    olarak hali hazirda birer rapor istegimiz olmustu, onu da aradan cikarir
    belki :).

    iyi calismalar,

    --
    |          |  Baris Metin