[web-cg] Re: www.linux.org.tr hepsini okuyun

From: dincer.soyocak@verizon.net
Date: Sat 04 Jan 2003 - 05:33:31 EET

Sayin linux.org.tr ilgililerinie;
Bu email yardim amacli ve hic bir karsilik gozetilmemeksizin yazilmistir=
=2E Arkadaslarin uzun zamandan beri emaillerini takip ediyorum,ve sorunla=
rin Berkan bey in abartigi kadar buyuk oldugunu dusunmuyorum,linux ile il=
gimiz her zaman vardir vede olacaktir ,yardimci olmaya her zaman hazir bu=
lunmaktayiz.Sponsor ile ilgili probleminizi anlayamadim spnsorsun turkce =
kelime anlamini biliyorum ama egerki biraz daha acarsaniz sponsordan nele=
r beklediginiz,ve bir sponsor nelerden sorumlu olsugunu? Bunun aciklamasi=
ni yaparsaniz yada biraz daha acarsaniz size bu konuda sanirim yardimci o=
labililecegimizi dusunuyoruz.Turkiyede calismakta olan bir linux serverim=
iz bulunmaktadir bunu linux yani siz linux culer olarak tabir etmek istiy=
orum,serverimizi size destek amacli kullanmaya haziriz.
Bu email 2 kisinin bilgisi dahilinde yazilmistir
Salim DERVISOGLU Dincer SOYOCAK