[web-cg] Re: www.linux.org.tr

From: Berkan ATAKAN (berkan@prizmaajans.com)
Date: Sat 04 Jan 2003 - 04:24:10 EET

bu zaten en büyük problem
baslangiçta bize her ne kadar simdi asina olan kelimeler yeni baslamak
isteyenlere öcü gibi geliyor.
microsoft isletim sisteminin bu kadar çok tutulmasinin sebebi c:\win98\kur
/is dediginde olay bitiyor. ondan sonra geriye bilgisayarin dügmesine
basmakkaliyor.
Buna çok dikkat.
Eger windows isletim sistemi gibi basitçe kullanmak istendiginde linux
sürümlerinin bunda hiç bir farki yok hatta fazlaliklari var.
Tek problem yeteri kadar anlatilmamasi ve tanitilmamasi.
o hala bir çok kisi tarafinda öcü olarak nitelendiriliyor.
bir olay geldi aklima.
Ben network kurulumlari ile ilgili de çalisiyorum. konak meydanina bir
rejklam afisi asmislar
"linux server kurulur" muhabbet arasinda arkadaslarla konusurken bir tanesi
gördünmü adamlar asmis yahu linux kuruyorlar dedi. Allah cezanizi verecek
ulam sizin diye içimden geçirdim. :)

Arkadaslar biraz daha dikkat bilgini zor olanini degil en basitini bile
lütfen paylasalim.
Saygilarimla
Berkan ATAKAN

Not: konu ile ilgili proje hazirlayacaksaniz yardimci hatta katkida bulunmak
isterim.