[web-cg] Re: www.linux.org.tr hepsini okuyun

From: Berkan ATAKAN (berkan@prizmaajans.com)
Date: Sat 04 Jan 2003 - 14:49:44 EET

Sayin Salim DERVISOGLU Sayin Dincer SOYOCAK bilgisi ile yazilan cevaba
cevaben

Abartili buldugunuz mailim bana göre hiçte abartili degil. Olmasi gereken bu
Direk Sponsor olayini anlayayim. 1 bos cd nin fiyati 250 000 tl civarinda
bunun üzerine kayit yapildiginda miktara bagli olarak 350 000 veya 400 000
liraya çikiyor bir de üzerine spnsorun ve isletim sisteminin bilgilerini
yazacak olursak en 600 000 tl bunun yaninda bir de kurulum kitapçigi
çikartmaya kalkarsak toplam 1 000 000 tl ye gelir. + posta masrafi Bunu
insanlara bedava dagitmak biraz zor hele beklenmeyen bir talep olursa iste
burada sponsor devreye girer kendi reklaminida yaparak bu olayin
masraflarini karsilar. Kazancida reklami olur. Gicik bir örnek vermek
gerekirse Biribizi gözetliyordaki sponsorlar gibi :)

Sonuç olarak linux tanitimi full muamele yapilmis olur siz linuxçular ve biz
linuxçular özellikle agzinda laf alamdigimiz bizlerden daha iyi bilen
insanlar bilgi mezara gittikten sonra bir anlami yok.

Konuyu bu kadar açtim çok samimi soliyorum bu da yetmezse allahaskina
soleyin biraz daha açayim.

Saygilarimla
Berkan ATAKAN