[web-cg] Re: www.linux.org.tr hepsini okuyun

From: Berkan ATAKAN (berkan@prizmaajans.com)
Date: Sat 04 Jan 2003 - 04:41:41 EET

Sevgili Mustafa "Sonuna kadar oku"
Konu ile ilgili yapilabilecek tek bir sey var.
Adam gibi bir sponsor veya sponsorlar bulunacak.
linux.org.tr da baba bir reklamçalismasi yapilacak dandik dandik porno site
reklamlari internette fing atarken bana bir tane bile linux hakkinda bilgi
veren yada beni tesvik edecek mail gelmedi neden yahuu
bu mu dur yani ha adam kalkipta geldikten sonra bilgiyi kapacaksa zaten gene
kapar
iki arama motoruna "türkçe linux belgeleri" yazar allahina kadar bilgi alir.
yahu valla billa baskalarinin anlayacagi türde belgeler degil bu

Ms Dos tan w,ndows 1,0 veya 3,1 e geçtigimizde nasil ambole oldugumuzu
hatirlamiyorsunuz galiba
ama ne oldu kullandikça ögrenmedikmi. Arastirdikça ögrenmedikmi.
hatirlatiyorum.
bilgisayarinbasina oturdugumuzda Dos vardi dosu nasil kuracagimiz ve neler
yapabilecegiz diye kasmadi o oradaydi zaten.

linux un yeni sürümleri ben özellikle Gelecek 2 ye dikkat çekmek istiyorum
(Gelecek A.S. ile uzaktan yakindan alakam yok) cd yi takiyon ve kuruluyor.
ole prof falan olmaya gerek yok. ha ondan sonra yapacagin isleme göre
anlamak lazim tabii ki ama windows ta da ole degilmi yahuu
adam xp yi çikardi cd yi takiyon kuruluyor hemde 1 saatte ortaya hali
hazirda çalisanbir sistem çikiyor hemde güzel
kontrol paneline giren son kullanici gene ambole oluyor.
al sana linux windowsun masa üstü kullaniliyor
linuxun neden kde si kullanilmasin salla gitsin konsolu (Son Kullanic için)
oyunsa oyun tvse tv internetse allahina kadar internet

konu ile ilgili yaz derseni zdaha yazarim ama kisaca kapatayim.

Bir sponsor buluyorsunuz abi yada imkaniniz varsa sponsor oluyorsunuz.
Siteyi de tamamen amatöre çeviriyorsunuz. Proflar için al sana
belgeler.org kafalarina göre beyinlerini yesinler orada olay budur abi
siteye girenede bedava kurulum cd si ve kitapçigi bedava gönderiyorsunuz.
merak etmeyin bir yerden sonra istege göre maddi manevi geri döner.
Gelecek Linux'u Kandirin Isterseniz.

Izmir'de arkanizdayim

hatta allah askina birakin siteyide ben yaparim.

Olay budur