[web-cg] ders notlari

From: Berkan ATAKAN (berkan@prizmaajans.com)
Date: Tue 28 Jan 2003 - 22:15:25 EET

network
network güvenligi
isletim sistemleri
alternatif sistemler
linux un tarihçesi
bilgisayarin tarihçesi
virusler ve tarihçesi
hacker nedir tarihçesi ve önemli hack olaylari
ve diger dökümanlar

hakkinda egitim seminerlerinde kullanilmak üzere ders yazilari hazirliyorum
elinizdeki dökümanlari bana ulastirirsaniz sevinirim.

Notlar bittikten sonra özellikle bu konu hakkinda bir domain altinda
toplanarak free olarak dagitilacaktir.

konu hakkinda elinde döküman olanlarin lütfen admin@prizmaajans.com adresine
göndermelerini ve ilgili site linklerini göndermelerini rica ederim

not: ders basliklari ile ilgili akliniza baska bir konu gelirse lütfen
gönderin

su andaki mevcut kaynak kitap olarak basilirsa a4 kagida 1200 sayfaya
ulasti. bilginize
herkezden destek bekliyorum.

Saygilarimla
Berkan ATAKAN