[web-cg] Re: lkd.org.tr

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Thu 24 Oct 2002 - 08:41:19 EEST

S3elam,

Çarşamba 23 Ekim 2002 20:00 sularında, Baris Ozyurt şunları yazmıştı:

> title' i bilerek böyle biraktim. page icinde uygulanan iso-8859-9 karekter
> setinin title' da gecerli olmayabilecegini hem windows'da hem linux' da
> gördüm. illa olsun denirse title' da da Türkçe karekter kullanabilirim.

Bu sorun title'ın nerede olduğuna bağlı. Önce karakter setini belirtir,
ardından title kullanırsanız bu sorun sadece netscape(4.*)'e özgü oluyor.
Diğerleri, doğru gösteriyor. (Kişisel gözlemim)

Title web istemcisinin pencere başlığında göründüğünden pencere
yöneticisinin dolayısıyla sistemin karakter seti ayarları ile de
ilgiliyse de sistem ayarları doğru yapılmışsa Türkçe karakterler okunuyor.
Dolayısıyla Doruk'a katılıyorum.

Esen kalın,
Nilgün