[web-cg] Re: lkd.org.tr

From: Ahmet Dervis (ahmet@dervis.net)
Date: Fri 25 Oct 2002 - 13:14:57 EEST

On Wed, 23 Oct 2002 22:33:05 +0300
"Baris Ozyurt" <baris@ozyurt.gen.tr> wrote:

> tamam, yonetim.php' yi aynen böyle düzenledim. ama tüzük icindeki kismi
> henüz degistirmedim. sonucta bu tüzük, degismesi gerekiyor olabilir; olmaya
> da bilir. YK' dan birileri 'budur' derlerse hemen güncellerim tuzuk.php'
> deki o kismi
Tuzuk oldugu gibi korunmali. Kafamiza gore degistiremiyoruz. Degisiklik icin
Genel Kurul karari gerekiyor.

Sayfanin bu halini hemen yayinlamaya baslayalim.
Ayrica LKD'nin kendisinin islettigi sayfalarada linkleri koyalim. Listelerden
bahsedelim. Hatta senin www.linux.org.tr'a ekledigin listeler ile ilgili dokumani
da ekleyelim.

Sevgiler
Ahmet DERVIS