[web-cg] Re: lkd.org.tr

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Wed 23 Oct 2002 - 22:00:44 EEST

tüzük.php' de gecici yk yerine konacak tam yk listesi elinde olan var mi?

> * giris sayfasi olarak "hakkimizda" sayfasi gelse nasil olur?

iyi fikir, aynen uyguladim. üst menüden hakkimizda' yi cikardim, about us
kaldi.

> * title kisminda turkce karakterleri duzeltelim. linux'un turkce
> problemi var
> dedirtmeyelim :-)

title' i bilerek böyle biraktim. page icinde uygulanan iso-8859-9 karekter
setinin title' da gecerli olmayabilecegini hem windows'da hem linux' da
gördüm. illa olsun denirse title' da da Türkçe karekter kullanabilirim.

> * ustteki lkd gif'inin boyunu biraz kucultelim mi? sayfa 800x600'den biraz
> (sanirim 850 civari) buyuk gozukuyor. biraz kucultme ile 800x600'e oturur.

image size' i 778x130, problem o gifden kaynaklanmiyor. tabele with' leri
bazi yerlerde %, bazi yerlerde pixel verilmis.
bunu yarin düzeltecegim.

> * yonetim kurulu sayfasini yerlestirirken, yonetim kurulu
> uyelerini soyadina
> gore alfabetik siraya dizelim mi? akgul hoca a harfi ile en basta yer
> alacagindan, baskani ustte yazma problemi de olmaz :-)

:P hassas bir konu.

YK tam listesini web-cg ' ye gecebilir misiniz?

> * uyelik.php'de, "nasil uye olaksiniz" yaziyor, "nasil uye olacaksiniz"
> olmali.

TYPO düzeltildi.

> * hem hakkimizda hem about us bolumlerinde ustten tirnak karakterinde bir
> kodlama problemi var sanki.

Bunu anlamadim, " karekterini mi söylüyorsun? Nasil bir problem var bunda?

> * uyelik basvurusu sayfasinda "hakkimizda" ve "about us" sayfalari ustteki
> navigasyon barinda gozukurken, diger sayfalarda gozukmuyor. bu sayfada da
> bulten bolumu yok barda. bulten kelimesini duyurular olarak
> degistirmeli mi?

Bulten nedir, ne yapar? Böyle bir duyuru e-posta listesi yapacak miyiz,
telep var mi?