[web-cg] Re: lkd.org.tr

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 24 Oct 2002 - 00:05:27 EEST

Merhaba,

Wed, 23 Oct 2002 22:33:05 +0300 tarihinde "Baris Ozyurt" <baris@ozyurt.gen.tr>
yazdi:

BO> tamam, yonetim.php' yi aynen böyle düzenledim. ama tüzük icindeki kismi
BO> henüz degistirmedim. sonucta bu tüzük, degismesi gerekiyor olabilir;
BO> olmaya da bilir. YK' dan birileri 'budur' derlerse hemen güncellerim
BO> tuzuk.php' deki o kismi.
belki yerine kurucular yerlestirilebilir tuzuk bolumune.

evek, YK'dan birileri yorum yaparsa iyi olur.

BO> " isaretini ' ile replace ettim, simdi kontrol edebilir misin?
olmus. aynisini uyelik.php'de "Penguen'in gucu..." ile baslayan satira da
uygulayabilir misin?

BO> tamam, ne yapalim burada? bir form mail ile akgul@bilkent.edu.tr' ye beni
BO> LKD Duyuru' ya ekle subjectli mail mi göndertelim?
formda yazilan e-posta adresi ile lkd-duyuru icin e-cartis'e bir uyelik mesaji
atmak, boylece kullanicinin mesaj kutusuna bir dogrulama mesaji gitmesini
saglamak guzel olur bence.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694