[web-cg] Re: lkd.org.tr

From: Baris Ozyurt (baris@ozyurt.gen.tr)
Date: Wed 23 Oct 2002 - 22:33:05 EEST

tamam, yonetim.php' yi aynen böyle düzenledim. ama tüzük icindeki kismi
henüz degistirmedim. sonucta bu tüzük, degismesi gerekiyor olabilir; olmaya
da bilir. YK' dan birileri 'budur' derlerse hemen güncellerim tuzuk.php'
deki o kismi.

> windows'da hem
> genelde duzgun olmayan turkce ayarlarindan kaynaklaniyor. ama
> sonucta dedigin
> dogru.
>
> gene de turkce karakter problemi olan biz olmayalim derim :-). bilmem
> baskalari ne der?

peki , öyle olsun. title Türkçe oldu.

> karakterinde
> problem var bunda?
> Turkiye'de, Konferansi'nda gibi cumlelerde gecen tek tirnaklari
> kastediyorum. Internet Explorer'da duzgun gozukuyor ama hem
> Mozilla 1.0 ile
> hem Opera 6.02 ile baktigimda linux altinda bozuk gozukuyor. Mozilla ?
> koyarken, opera bir cesit kare yerlestiriyor.

" isaretini ' ile replace ettim, simdi kontrol edebilir misin?

> Meshur bir lkd-duyuru@linux.org.tr listemiz var :-). Gerek Akgul Hoca'nin
> topladiklari, gerek bizim seminerlerde topladigimiz formlarda duyurulardan
> beni haberdar edin diyenleri yerlestiriyoruz. LKD ile ilgili
> onemli duyurulari
> oradan yapiyoruz. Pratikte cogunlukla seminer ve Akgul duyurulari icin
> kullaniliyor su anda.

tamam, ne yapalim burada? bir form mail ile akgul@bilkent.edu.tr' ye beni
LKD Duyuru' ya ekle subjectli mail mi göndertelim?