[terim] Re: [kde-i18n-tr] extract için Türkçe karşılık (fwd)

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Mon 29 Jul 2002 - 13:57:25 EEST

Pazartesi 29 Temmuz 2002 09:53 sularında, Cetin, Gorkem şunları yazmıştı:
¦[ Durmus'un e-postasini buraya gonderiyorum, sanirim daha uygun bir yanit
¦[ bulabilir.
¦[

Ben extract için çıkartma karşılığını kullanıyorum.

Bir paketten genellikle tüm dosyaları dışarı çıkarıyoruz.
Tabii tek bir dosyayı da çıkartmak mümkün.
Dışarı alma da denebilir ama, aynı anlamı veriyor ikisi de zaten.

Esen kalın,
Nilgün