[terim] Re: HTML Tags ve Thumbnail

From: Alper Ersoy (aersoy@tfz.net)
Date: Fri 05 Jul 2002 - 11:02:07 EEST

Merhaba,

Tab kelimesi "sekme" olarak cok yanlis cevrilmis, ve sanirim bu hatayi
yapan Microsoft Windows 95'i Turkcelestiren ekip. Kullanici
arabirimlerindeki tablari, klavye uzerindeki tabulator tusunun
kisaltmasi olan tab ile karistirmislar ve bu hatayi surduruyorlar.
Isin kotu yani bu hatayi bizim de surdurmemiz, daha once birseyler
soylemeye calismistim fakat saniyorum kimse orali olmadi.

--
Alper Ersoy