[seminer-cg] Re: dns ve bind belgesi: Gozden gecirme istegi

From: Ilker Gokhan (ilker.gokhan@linux.org.tr)
Date: Mon 27 May 2002 - 13:25:57 EEST

Merhabalar,

Bu tartismaya kimsenin yazdigi maili ozellikle *cevapliyarak* katilmak
istemedim. Kimsenin uzerine bir sey alinmasini istemiyorum ama bir iki
sey de ben soylemek istiyorum.

Oncelikle seminerler icin belli bir standartin olusturulmasi konusunda
herkes hem fikirdi sanirim. Bu konu seminerler icin tum ayrintilari
kapsiyor. Kim vermeli/nasil vermeli/nasil degerlendirmeli/konular nasil
secilmeli vb. Burada Burak in ozellikle vurgulamaya calistigi gibi
seminer veren insanlarin verdikleri konulara iyi hakim olmalari
gerektigi konusunda ki elestiriye herkes katilir. Bu na basta
katilacaklardan biride LKD de su anda en aktif penguenlerden olan Devrim
dir zaten. Tarismanin anlamsiz ciktigini dusunuyorum. Devrim bu kadar
mutevazi olmamaliydi bence..ama biraz once de ozellikle vurgulamaya
calistigim gibi bu Burak in yaptigi elestiriyi genel olarak ele alirsak
kimsenin bir itirazi olmayacaktir. Sorun belki Devrim in yazdigi maile
yanit olarak yazildigi icin dogmustur.

Bunun arada etkinlik degerlendirme formu uzerinde yapilmasini gerekli
gordugunuz degisikleri liste oluyla,daha somut bicimde, bana
bildirirseniz geregini yapariz.

Saygilarimla,
Ilker G.
--------