[seminer-cg] Re: dns ve bind belgesi: Gozden gecirme istegi

From: Kerem ERZURUMLU (kerem@linux.org.tr)
Date: Sat 25 May 2002 - 17:43:38 EEST

Doruk Fisek wrote:

> Merhaba,

        Merhabalar,

> Peki arkadaslar cok guzel emek vermissiniz ama bu belge neden

> linux.org.tr'nin belgeler bolumunde yok?

        Demek istediğimi bri noktadan yakalamışsın. Yanlızca bu değil, bunun gibi
bir çok belgenin orada olmadığına eminim. :(

> Boyle bir calisma yapmissiniz ama neden bunu buradaki toplulukla

> paylasmadiniz? Kimin haberi olabilir ki kimseye haber vermezseniz?

        Paylaşmama konusunda haklısın. Belgeden yanlızca linux-life ile
ilgilenenlerin haberi vardı. :( Ama kimin kimden haberi var ki?

> Ustelik gercekten takdir ediyorum, aramizdan birisi sonunda cikip

> da "ya arkadaslar hadi hepiniz elestirin beraber yapalim" dedi.

> Sonunda birisi gururuna ve egosuna yenik dusmeyerek tek basina

> hareket etmeye degil de ozgur yazilimin esas amaci olan

> "collaborative" calismaya yoneldi.

        En başından beri hep bunu söylüyorum, birileri başlasın arada dayanışma
olsun diye... Şu ana kadar devrim'den başka kimse buna cesaret edemedi.
O nedenle kendisini de taktir ediyorum. Bunu gizliyor da değilim.
İnsanlar yoksa yanlışlarının yakalanmasından mı korkuyorlar?

> Olan ise ne yazik ki "amanin kavga var -- hemen listeye uye olayim --

> birilerine destek cikayim" dusuncesiyle ortaya atlayan bircok insan.

> Daha bir allahin kulu bile adamin belgesi uzerine yapici bir katki

> getirmedi bu kadar yazisma sonunda.

        Burada direkt olarak üzerime alınıyorum. Bir arkadaşımdan seminer
notlarını eleştiriyorlar cg listesinde diye bir duyum aldım. Sonuçta
bende seminer verdim. Neler konuşulduğunu duymak için geldim.

        Bunun haricinde "birilerine destek olmak" fikri bana çok itici geliyor.
Nasıl yani? LKD/linux.org.tr içinde gruplaşma var da benim mi haberim
yok? İnsanların fikirleri vardır. Bu fikirler başka insanların
fikirlerine benzeyebilir, uyuşabilir. Bu bir insanın diğerine destek
çıktığı anlamına gelmez!!!!! Ayrıca her tartışmanın kavga olarak
görülmesi ayrı bir abestlik. Dünya güllük gülistanlık mıki herkesin
fikri herkese uysun? Yukarıda ki paragrafda yazılanları, olayların böyle
olduğunu düşünen herkesi kınıyorum.

        İkinci postaya gelince; Devrim'in seminerlerine girmedim ve bilgim yok.
Bir önceki postama zaten bakarsanız yanlızca seminer'i veren kişinin
"bence" bilgi düzeyinin ne olması gerektiğine dair fikrimi belirttim.
Devrim'in bu kıstasa uyup uymadığı konusunda birşey söylemedim,
söyleyebilmem için kendisini izlemem gerekirdi. İzleyemediğim için
Devrim hakkında bilgi bildirmem yanlış olur. Ama Devrim'i tanıdığım
kadarı ile hakkını vermiştir o ayrı bir konu.

        Belge ile ilgili bir URL hala göremedim onu geçiyorum ve üzerinde yorum
yapamıyorum.

        Sonuç olarak; son bir kaç eleştiri girişimi (aklıma ilk gelenler
Şenlikden önceki Dikey8 muhabbeti, şimdiki bu) direkt olarak sanki iki
sanal grup arasındaki sürtüşmeden kaynaklanıyor gibi görünüyor benim
oturduğum koltukdan. Ve bu tartışmalara taraf olanlar herkesi bir
tarafdan görmeye çalışıyor. Nedir bu ayrımcılık beyler? Bu listedeki
insalar "bizden yada onlardan" mı ibaret?

        Of of.

        Herkese iyi çalışmalar,

-ke