[seminer-cg] Re: dns ve bind belgesi: Gozden gecirme istegi

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sat 25 May 2002 - 17:06:40 EEST

Merhaba,

Sat, 25 May 2002 16:50:44 +0300 tarihinde Kerem ERZURUMLU <kerem@linux.org.tr> yazdi:

KE> Bir DNS belgesinden bahsediyoruz sanırım. Daha önce Linux-life'ın ilk
KE> sayısı için basit oalrak nasıl bind kurar ve işletirim konusunu ele alan
KE> bir makale'yi Burak ile birlikte yazmıştık. En azından bu belgeyi baz
KE> alıp, üzerine eklemeler ile de devam edebiliriz bu durumda.
Peki arkadaslar cok guzel emek vermissiniz ama bu belge neden linux.org.tr'nin belgeler bolumunde yok?

Boyle bir calisma yapmissiniz ama neden bunu buradaki toplulukla paylasmadiniz? Kimin haberi olabilir ki kimseye haber vermezseniz?

Ustelik gercekten takdir ediyorum, aramizdan birisi sonunda cikip da "ya arkadaslar hadi hepiniz elestirin beraber yapalim" dedi. Sonunda birisi gururuna ve egosuna yenik dusmeyerek tek basina hareket etmeye degil de ozgur yazilimin esas amaci olan "collaborative" calismaya yoneldi.

Olan ise ne yazik ki "amanin kavga var -- hemen listeye uye olayim -- birilerine destek cikayim" dusuncesiyle ortaya atlayan bircok insan. Daha bir allahin kulu bile adamin belgesi uzerine yapici bir katki getirmedi bu kadar yazisma sonunda.

Yazik.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694