[router-cg] Re: [Fwd: Re: Metin uzerinde yeni gelisme..]

From: komur@gnu.gen.tr
Date: Fri 24 May 2002 - 13:48:01 EEST

On 24 May 2002, Enver ALTIN wrote:

> Birkac duzeltme disinda gayet iyi (benim fikrimdir, duzelttiklerim
> begenilmeyebilir :)

> Bildigimiz kadari ile
Bu maili yazanlar ve okuyanlar herseyi biliyorlar..

> Tahir ATM kimdir hocam? :) Cumhuriyet Universitesi (uzun)

Buradaki isimleri Universite adlari ve kisiler dogrumu ve bu deneyime
sahipmidir.
Tahir hocam Ankara Universitesinde ATM/Linux konusunda
tecrubelisiniz. Serdar'in Cumhuriyet Universitesinde olduguna dair bir
soylenti var..))

http://lkd-rtr.linux.org.tr/

adresine birseyler yazmaya baslayalim. Amacimizi, yapmaya calistigimiz
seyi anlatalim.. (Baris vaktin varmi)

Telefon kartlari ile ilgili olarak www.linuxtelephony.org adresinden detay
yapip onerme cikarabiliriz. Belki bu cihazlarin talebinde
bulunabiliriz. Olur olmaz ayri. Linux senliginde elinde bu kartlardan
oldugunu soyleyen bir arkadas vardi. Telefon bolumu ile ilgili isleri kim
irdelemek ister.. (Kim ilgilenmek ister)

ATM. (TTNet SDH baglantisi icin $11600 bir kutu satiyormus. Anlayabildigim
kadariyla linux kernel icinde yer alan bir takim kartlar direk SDH
baglantiyi kabul ediyorlar. Ama bu konuda cok sansli olmayabiliriz. TT
benim istedigim makinayi baglayacaksin diye inat edebilir..) Ankara
Universitesi BIM bu islerle bir ara ilgilenmisti. Tahir ATM isleri ile
ilgili olan kismida sen bir toparla istersen.

Enver Firewall ile ilgileniyor zaten..

Bende SyncSerial kart var, onun denemelerini yapiyorum. Onun disinda
Calisan zebra konflarini biryerlere yazabilirim. Bir yandan da ulaknet
uzerinde propaganda calismalari devam ediyor..

--
Yavuz