[Linux] Re: linux & freebsd

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Thu 12 Sep 2002 - 16:50:46 EEST

On Thu, 2002-09-12 at 16:18, reni wrote:
> oncelikle sunu tekrarlayim usluplarda ince bile olamayan ignelemeler
> rahatsiz edici bir bicimde devam ediyor. Siz de bu duruma
> katilmissiniz.

Merhaba,
Sizi ya da baskasini uzmek gibi bir niyetim yok ama "FreeBSD preemptive
multitasking yapiyor"'u bir arguman olarak masaya koymanin makul bir
tarafi da yok. Bu nedenle benim aklima tek gelen bunu bir FreeBSD
advocacy belgesinden copy-paste etmis olabileceginizdi.

Isletim sistemlerini karsilastirmak icin benim ya da bir baskasinin yeni
bir belge yazmasina bile ihtiyac yok; sizin de dediginiz gibi
Internet'te cok sayida varlar...

Ben sizin FreeBSD deneyiminizden faydalanmak icin sorular soruyor; bu
sorulari sorarken yanitlarini da iki isletim sistemini adil bir bicimde
yanyana koyarak vermenizi bekliyordum. Yanitlariniz Linux ile ilgili
taraftaki mevcut durumu dogru ele almayan degerlendirmeler ve
karsilastirmalar haline gelince ben de (dogal olarak)
gerekcelendirmenizi de ogrenmeye calisiyorum.

Copy-paste etmenizin (genel olarak baktigimda) cok kotu bir durum
oldugunu dusunmuyorum; aksine pek cok durumda kisisel fikir
yurutmektense destekler ifadeleri vermenin de uygun olacagi fikrimdeyim.
Sizin ile ya da bir baskasi ile, bu tartismayi devam ettirirkenki tek
gayem FrtimeeBSD ile Linux'u yanyana koyup tartabilecek birilerinden
merakimi giderecek yanitlar almak idi.

Duruma uzuldum, sizi ya da bir baskasini hirpalamak gibi bir niyetim
yoktu. Yalnizca bir teknik tartisma yaptigimizi dusunuyordum.

selamlar, sevgiler.

--
Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379      Fax: +90 312 2103333