[Linux] linux & freebsd

From: reni (reni@glowingeyes.net)
Date: Thu 12 Sep 2002 - 16:18:29 EEST

Selamlar,

Thursday, September 12, 2002, 11:00:52 PM, you wrote:

oncelikle sunu tekrarlayim usluplarda ince bile olamayan ignelemeler
rahatsiz edici bir bicimde devam ediyor. Siz de bu duruma
katilmissiniz. Sizde kendi bilginiz olcusunde dusuncelerinizi
yazmissiniz saygi duymak isterim ama bitiris cumleleriniz maksadini
asmakta bence. Dilerseniz daha onceki maillerimi okuyunuz FreeBSD yi
yeni kullaniyorum ve sistemim icin en uygun oldugunu tespit ettim
herkes denesin kendisi karar versin derim.

Bana kitaptan alinma hardware ve coparison cumleleri yazmak yerine tum
listeyi ve tabi zil cahil gordugunuz beni daha iyi aydinlatacak ciddi
akademik bir dokumani sunarsiniz diye ummustum. Dilerim Burak Bey
gercekten ciddi bir akademik ciddi testler sonucunda derlenmis bir
fark yazisi yazar ve bu polemik kapanir. internette n sayida
comparison dokumani var hatta bir dolu hackerdan yorum yazilari var
test etmisler.. Oralari listedeki herkes okuyabilir ve yineliyorum
dener bir verim aliyorsa kullanir. Ben bu tartismadan cekiliyorum.

SK> Selamlar..

SK> 12 Sep 2002 12:36 EEST tarihinde yazmışsınız:

SK> Hatta, open, malloc, exec, ve hatta hatta "fork" bile destekliyordur :))

SK> guncel isletim sistemlerinin hepsi (Windowslar azicik mustesna) icin siradan bir olay olan preemptive multitasking bnece bir kiyaslama icin en son bakilacak sey.

SK> Sanirim bencede oyle Burak Hocam. BSD kerneli preemptivite yonunden degil, bilhassa soket mimarisi yonunden major farklar tasir. Zaten bu soket isi bildigim en iyi BSD'ler uzerinde implement
> [...]

"Her development, her freedom, her independence, must come from and through herself.
First, by asserting herself as a personality, and not as a sex commodity.
Second, by refusing the right of anyone over her body; by refusing to bear children,
unless she wants them, by refusing to be a servant to God, the State, society,
the husband, the family, etc., by making her life simpler, but deeper and richer.
That is, by trying to learn the meaning and substance of life in all its complexities;
by freeing herself from the fear of public opinion and public condemnation."
[Emma Goldman, Anarchism and Other Essays, p. 211]

Hoscakalın,
 reni mailto:reni@glowingeyes.net