[Linux] Re: Linux Istanbul 2002

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Mon 09 Sep 2002 - 12:26:47 EEST

> Merhaba,

Selam,

> Bunlar bir bebek icin her zaman gecerli olacak sancilar degil midir?
> Baska ornegi olmadigi icin Gelecek Linux'tan soz ettigimizi dusunuyorum.
> Dagitimi begendigimi soylemiyorum ama dogrusu ben bu calismayi cok
> anlamli ve degerli buluyorum.
>
> Bugun cok zayif olabilir ama her sey boyle baslamaz mi? Bu kadar hizli
> donen bir dunyada "mukemmeli" uretmeye calismak, kendi sinirlarini
> zorlamaya calismak ilk gunden yapilabilecek bir sey degil bence...

Bu konuda herhangi bir tartismaya girmek istemiyorum. Fakat guvenlik
update leri, sunucu olarak kullanilmasi onerilen bir sistem icin
zorunluluktur. Bunun bebeklikle veya baska birseyle iliskisi yoktur.
Sadece zorunluluktur. Bunu yapmak, yapmamak, yapamamak ... tamamen
ilgili kisilerin ve kullananlarin sorunudur.

Mukemmeliyetcilik olarak nitelendirilecekler baska seylerdir. Mutlaka
olmasi gerekenler baskadir. Ozellikle server olarak tavsiye edilen bir
sistemde.

Neyse tekrar bu nitelikte bir tartismaya girmek istemedigimi
belirtiyorum ve bu konu hakkindaki yorumlarimi burada bitiriyorum.

Emek verilen herseye, begensem de begenmesem de saygi duyuyorum.
Calismalarda basarilar diliyorum.

Yorumlarim daha once dedigim gibi sadece beni baglar.

--
IYI CALISMALAR

MURAT KOC

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part