[Linux] Re: Linux Istanbul 2002

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Mon 09 Sep 2002 - 09:48:05 EEST

On Mon, 2002-09-09 at 09:24, Murat Koc wrote:
> [...]
> hallerinden daha fazla birsey verdigini dusunmuyorum. Yeni ve ise yarar
> birseyler cikarsa birgun ortaya sevinirim o ayri.

> Ki gordugum kadari ile Turkce
> herhangi bir Linux dagitimi birakin taban olarak aldigi dagitimin
> paketleri ile sistemi guncellemeyi, herhangi bir update isini de yapiyor
> degil. Ki bu dagitimlar ciktiklarindan beri onlarca pakette guvenlik
> aciklari (remote olanlar dahil) cikti. Bunlarin herhangi birinin nasil
> bu dagitimlarda update edilecegi veya bu dagitimlar icin hazirlanmis
> olan guvenlik update leri veya buna benzer birsey goremiyorum ben.

Merhaba,
Bunlar bir bebek icin her zaman gecerli olacak sancilar degil midir?
Baska ornegi olmadigi icin Gelecek Linux'tan soz ettigimizi dusunuyorum.
Dagitimi begendigimi soylemiyorum ama dogrusu ben bu calismayi cok
anlamli ve degerli buluyorum.

Bugun cok zayif olabilir ama her sey boyle baslamaz mi? Bu kadar hizli
donen bir dunyada "mukemmeli" uretmeye calismak, kendi sinirlarini
zorlamaya calismak ilk gunden yapilabilecek bir sey degil bence...

> Neyse zaten yakinda Sayin Siyami Kahyaoglu' nun soyledigine gore Turkiye
> deki oldukca (en buyuklerden) buyuk bir firma gercek anlamda profesyonel
> bir sekilde (yani yukarda dediklerimi icerek sekilde) bir Turkce Linux
> dagitimi cikaracak.

Bu da cok guzel bir haber... Insallah guzel bir calisma olur biz de
mutlu memnun oluruz.

sevgiler, selamlar.

--
Burak DAYIOGLU
Phone: +90 312 2103379      Fax: +90 312 2103333