[Linux] Re: Linux Istanbul 2002

From: İsmail Öztür (lazarus@i12.com)
Date: Wed 06 Sep 2000 - 21:03:05 EEST

Selamlar ..=20
Evet sanirim turkce probleminden dolayi yazimi okumakta zorlandiniz ..
Ben gelekcek cemaati tu kaka dir gelecek yada benzer calismalar kotudur
demedim ..

Linux uzerinde olacak her turlu yerelestirme bizler icin cok onemli .
Bunun getirisini tartismak linux grubunda zaten anlamsiz ..
Gelecegin bu konudaki calismalarini desteklemeyen yada gelecege linux la
ilgilenipte sempati gostermeyen kisiler varmidir bilemem ..
O tur tartismalarada hic girmedim zaten ..=20
Ama bir gercek var , Cin linux a bu benim milli isletim sistemim diyemez
.. Yerel dagitimim diyebilir :) Gecmiste Beos vardi hala var ben cokta
severim .. Simdi open beos projesi var .. Yakinde be portlarida cikmaya
baslayabilir multimedya isinde cok basarili cunku ..
Bir zamanlar parayla satiliyordu simdi serbest .. Yarin ben openbeos u
yerelestirip iste milli isletim sistemi budur diye ciksam biraz komik
olur .. Ama beostan esinlenip linux tan unix ten esinlenip kendi lib
lerimle kendi app larimla bu ise girersem o farkli=20
Hepsi birbirinin benzeri yada aynidir haklisiniz Amerikayi bir daha
kesvetmeye gerek yok .. Onemli olan guclu ve ucuz olan bir plartformu
olabildigince hizli bir bicimde yerellestirmek .. Ve o plartform
uzerinde olusan ticari butun olusumlara destek vermektir ..
Sizin benzetmenize bir sey eklemek zorundayim ..
Lisans altinda urettiginiz urun .. Sizin degildir .. Lisansini planini
baskasindan aldiginiz urunu uretmeye baslayarak benzer pazarda kendi
urunlerinizi uretmeyi basarirsiniz sadece=20
Ama renault cikip ben turkiyenin milli arabasayim derse ..
Biraz ayip etmis olur kendisini kuran fransizlara ..

Sevgiler Saygilar hormetler .