[Linux] Re: : Xawtv de sorun.

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Mon 11 Mar 2002 - 21:13:43 EET

NBB> TV kartınız ile ses kartınız aynı IRQ yu kullanıyor. Bu sorunu
NBB> çözmelisiniz öncelikle.

NBB> BIOS ayarlarında IRQ-5'i ISA ya ayarlamanız çözümü sağlayabilir.
NBB> O zaman 5'i ana karttaki ses kartınız kullanır TV kartı da başka bir irq kullanmak
NBB> zorunda kalır. IRQ'larınız yetmiyorsa ekran kartı irq'suz da çalışır. BIOS'dan
NBB> kapatılabilir. Tabii BIOS destekliyorsa...
NBB> Aynı dertle ben de uğraşmıştım da...

NBB> Esen kalın,
NBB> Nilgün

 Ek olarak,

 Ekran kartinin irq sunu kapatmayi bence en son care olarak dusunun.
 Ozellikle nvidia kartlar irq suz cok problem cikariyor.

 Bos irq adresiniz varsa (pci) kartlarinizin yerini degistirmeyi de
 deneyebilirsiniz. Kullanmiyorsaniz usb portlarinizi (destekliyorsa)
 biosdan kapatabilirsiniz.

 Saygilar,
 Onur Kucuk